Sertleşme Sorununun Çözümünde Penis Terapisi

Sertleşme sorunu 40 yaş üzerinde çoğu kez organik yani bedensel bazı hastalıkların yan etkisi olarak karşımıza çıkmaktadır. Sorunun çözümü için neden olan ana hastalığın kontrol altında tutulması son derece önemlidir. Sertleşme sorununu gidermek için ise günümüzde en çok PDE5 inhibitörü adını verdiğimiz performans arttırıcı ilaçlar kullanılmaktadır. Bu ilaçlar çoğunlukla tedavi edici değil, semptomatik yani sorunun şiddetini azaltmaya yönelik tedavilerdir. Büyük çoğunlukla bir rahatlama sağlayabilir. Ancak bu ilaçlardan ve tedaviden kalıcı etki beklememek gerekir. Penis protezleri ise son çare olarak düşünülmesi gereken agresif ameliyat metotlarıdır. Pek çok hasta ilaçları uzun süre kullanma ve ameliyat olma noktasında epeyce isteksizdir. UZ Clinic olarak ise biz sertleşme sorunu olan erkekler için "Penil Terapi" adını verdiğimiz özel bir tedavi metodu uygulamaktayız. ED1000 cihazı ile yapılan ESWT (şok dalga tedavisi) ve penis içi PRP (P-Shot) tedavilerini birleştiren bu yöntem ile şiddetli düzeyde olmayan tüm ereksiyon sorunlarında yüz güldürücü ve kalıcı sonuçlar elde etmekteyiz. Tedavi prosedürümüz hakkında detaylı bilgi için lütfen bize ulaşınız..

Birazcık daha sabır.